Play wdraża usługę mojeID
Operator sieci komórkowej Play udostępnia swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID prowadzonej przez KIR.
Rozwiązanie mojeID umożliwi dotychczasowym i nowym klientom operatora bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów.
Potwierdzenie tożsamości w mojeID odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot - dostawcę tożsamości, np. bank. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą zawierać umowy lub je aneksować całkowicie online.
mojeID w Play
- Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów - podsumowuje Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.
- Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR.
W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box TV.
Dołącz do dyskusji: Play wdraża usługę mojeID