PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego
Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.
PKP SA wizerunek marki Dworzec Warszawa Centralna buduje od 2013 roku. Jest to jedyny dworzec PKP w Polsce, który prowadzi własną komunikację i odrębną identyfikację wizualną. Od jesieni ub.r. ma też fanpage facebookowy - utworzono go, by wzmocnić wizerunek marki obiektu.
W ten sposób PKP SA chce przywrócić rangę temu miejscu, zwrócić uwagę na architektoniczne i funkcjonalne walory budynku oraz popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu.
Fanpage Dworca Centralnego ma służyć budowaniu i wzmacnianiu jego marki, być platformą do komunikacji z użytkownikami, pasażerami i fanami kolei oraz platformą do zbierania opinii na temat jego funkcjonowania.
Wybrana przez PKP SA agencja zajmie się rozwojem i obsługą fanpage’a przez 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Dołącz do dyskusji: PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego
i dlatego obrasta szmatami reklamowymi ...