Clear Channel Poland wygrała przetarg reklamowy PKP Intercity
Clear Channel Poland wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący zakupu powierzchni reklamowych typu full back w wybranych miastach. Pokonała w nim spółkę Quick Media.
Clear Channel będzie odpowiadać za zakup powierzchni reklamowych na tylnych ścianach autobusów tzw. reklam full back, wyprodukowanie materiałów w ilości odpowiadającej liczbie autobusów, wyklejenie reklam, serwisem, monitoringiem kampanii itp.
Zamówienie dotyczy zakupu 140 reklam w Warszawie, 20 w Krakowie, 20 we Wrocławiu, 30 w Katowicach i 15 w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
PKP Intercity nie precyzuje jak długo będzie współpracować w wybraną firmą. Nie podano wartości zawartej umowy.
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem globalnej firmy reklamy zewnętrznej - Clear Channel Outdoor. Przychody Clear Channel Poland wzrosły w 2017 roku o 4 proc. 53 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland wygrała przetarg reklamowy PKP Intercity