Maciej Kurzajewski i Maciej Musiał promują „Pomaganie przez zbliżanie” w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski prowadzi akcję charytatywną opartą na płatnościach zbliżeniowych telefonami. Wspiera to kampania z udziałem aktora Macieja Musiała i dziennikarza sportowego Macieja Kurzajewskiego.
W ramach akcji „Pomaganie przez zbliżanie” za każdą płatność zbliżeniową z PKO Konta za Zero bank przekazuje 50 groszy na wsparcie wychowanków domu dziecka. Wcześniej użytkownik musi zgłosić swój udział, wypełniając krótki formularz na stronie pkobp.pl.
Akcja potrwa do końca grudnia br. lub do zebrania 500 tys. zł. Środki zostaną przekazane na wsparcie wychowanków domu dziecka, którzy zaczynają dorosłe życie.
W reklamach tej akcji występują aktor Maciej Musiał i dziennikarz sportowy Telewizji Polskiej Maciej Kurzajewski. Musiał od dłuższego czasu promuje PKO BP, jesienią br. z jego udziałem była realizowana kampania Konta dla Młodych.
Działania reklamowe PKO BO są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Maciej Kurzajewski i Maciej Musiał promują „Pomaganie przez zbliżanie” w PKO BP (wideo)