„Pimp my ride”: Odpicujemy Ci brykę od zera!
Rusza kampania reklamowa polskiej edycji programu „Pimp my ride”, który MTV Polska realizuje przy wsparciu marki Coca-Cola Zero. Akcja pod hasłem „Odpicujemy Ci brykę od zera!” obejmie internet, kina i outdoor.
W ramach kampanii programu „Pimp my ride” (szczegółowe informacje o nim) rozpoczął się konkurs, którego zwycięzca pojawi się w dodatkowym, dziewiątym odcinku cyklu, a jego samochód zostanie poddany całkowitej metamorfozie. Zabawa prowadzona jest na facebookowym fanpage’u „Niemożliwe staje się możliwe”.
>>> Polskie „Pimp my ride” i pasmo filmowe jesienią w MTV
Ponadto akcja reklamowa ruszyła właśnie na outdoorze (nośniki w Warszawie, Łodzi Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, na Śląsku i w Poznaniu, reklamy na giełdach samochodowych, m.in. w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie, nośniki na tyłach autobusów w wybranych miastach), a od połowy września będzie prowadzona w internecie (reklamy zasięgowe i kontekstowe) oraz kinach (wybrane sieci). Kampania potrwa do końca października.
Dołącz do dyskusji: „Pimp my ride”: Odpicujemy Ci brykę od zera!