PHD zachowuje budżet Discovery
Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla kanałów telewizyjnych należących do sieci DiscoveryNetworks.
Discovery to od blisko dekady jeden z najważniejszych klientównależącego do holdingu reklamowego Omnicom Group domumediowego.
Zwycięstwo w przetargu przychodzi dla PHD w trzy miesiące po tymjak jego nowym dyrektorem wykonawczym w USA został Scott Hagedorn,pełniący wcześniej funckję dyrektora zarządzającego w siostrzanymdomu mediowym OMD na region Wschodniego Wybrzeża.
PHD w walce o medialny budżet Discovery pokonał oddziały OMD iInterpublic Group - Universal McCann i The Martin Agency. Finałoweprezentacje w ramach uruchomionego pod koniec minionego rokuprzetargu miały miejsce przed kilkunastoma dniami w głównejsiedzibie Discovery w Silver Spring.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: PHD zachowuje budżet Discovery