Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk
Natalia Szymczyk objęła stanowisko head of influencer marketing w agencji Peppermint powered by Quad.
Natalia Szymczyk będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współprac i kampanii z influencerami we wszystkich kanałach komunikacji.
Natalia Szymczyk do tej pory agencja realizowała kampanie influencerskie wewnątrz obecnych zespołów. Rozwój oferty, to odpowiedź na rosnące potrzeby obecnych i nowych klientów agencji.
Szymczyk doświadczenie w influencer marketingu zdobywała w agencjach Brandbuddies oraz Stor9, gdzie odpowiadała za prowadzenie zespołu realizującego kampanie z twórcami, dla klientów takich jak: Sephora, HBO Max, RTV Euro AGD. Johson, Henkel, Empik czy Huawei.
We wcześniejszych latach pracowała też jako account w takich agencjach jak Red8, Ogilvy czy Isobar, prowadząc działania dla takich marek, jak Amrest, CEDC, Bonduell, BZ WBK, Mastercard.
Dołącz do dyskusji: Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk