Paulina Plenkiewicz dyrektorem strategii i rozwoju sprzedaży w Grupie naTemat
Paulina Plenkiewicz objęła w Grupie naTemat nowo utworzoną funkcję dyrektora strategii i rozwoju sprzedaży. Pracuje w firmie od ponad czterech lat, wcześniej była związana m.in. ze Starcomem i Marquard Media.
- Paula od lat jest jednym z najsilniejszych ogniw naszej organizacji. Wielokrotnie swoimi kompetencjami i doświadczeniem przyczyniła się do wzrostu Grupy naTemat. Wraz z udziałowcami chcemy jeszcze intensywniej inwestować w nasz Zespół i powierzenie nowego tak istotnego obszaru w ręce Pauli jest tego kolejnym dowodem - tak objęcie przez Paulinę Plenkiewicz nowej funkcji uzasadnia Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes Glob360, właściciela Grupy naTemat.
- Postawiliśmy sobie jasno określone cele: wdrożenie nowej strategii sprzedaży, wzmocnienie pozycji lidera reklamy natywnej z własną agencją 360. Inwestujemy w analitykę, narzędzia i nowe technologie - wylicza Plenkiewicz.
Poprzednio pełniła funkcję zastępcy dyrektora biura reklamy Grupy naTemat.pl (dyrektorem tego biura jest bez zmian Monika Ruszkowska). Z firmą jest związana od ponad czterech lat.
Wcześniej pracowała jako business development manager w Starcomie oraz advertising manager w Marquard Media.
Do Grupy naTemat.pl należą serwisy naTemat.pl, Mamadu.pl, ASZdziennik.pl i INNpoland.pl.
Dołącz do dyskusji: Paulina Plenkiewicz dyrektorem strategii i rozwoju sprzedaży w Grupie naTemat