Patryk Krajewski kieruje nowo powstałym działem digital w Ahava PR
Agencja Ahava PR tworzy nowy dział digital, którym pokieruje Patryk Krajewski jako digital manager.
Nowy dział agencji będzie realizował usługi w obszarze digital marketing, social media, influencer marketing, content marketing oraz e-commerce marketing.
Zespół będzie tworzył Patryk Krajewski (digital manager) oraz Katarzyna Surowik (account executive).
- Komplementarność usług oraz najwyższy standard obsługi naszych Klientów są w agencji priorytetem. PR i digital to narzędzia do budowania spójnego wizerunku, które we współczesnej komunikacji bezsprzecznie idą w parze. Synergia, wynikająca z korzystania z tych narzędzi jest niezbędna do rzetelnej realizacji działań na rzecz marek z portfolio naszej agencji, ale też silnym sygnałem, że otwieramy się na kolejnych klientów - komentuje Agnieszka Oleszczyk z zarządu Ahava PR.
Patryk Krajewski w ostatnim czasie był odpowiedzialny za działania i kampanie digitalowe dla takich marek jak Mirinda Polska, 7UP Polska, dr Gerard, Randstad, Payback Polska, dr. Martens Polska, CAT, Keds oraz Sperry.
Dołącz do dyskusji: Patryk Krajewski kieruje nowo powstałym działem digital w Ahava PR