SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion dla JJ Darboven

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na prowadzenie działań PR dla firmy JJ Darboven Poland.

Agencja zajmie się kompleksową obsługą cyklicznego konkursu dla kobiet, który nie ma jeszcze polskiej nazwy (w Niemczech nosił nazwę Idee Kaffee). Do zadań agencji będą należały m.in. relacje z mediami i PR produktowy.

Przetarg zorganizowała niemiecka agencja Segmenta PR odpowiedzialna za PR firmy w Niemczech. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. JJ Darboven jest dystrybutorem kawy Alfredo i Idee Kaffee.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion dla JJ Darboven

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl