Pandora Jewelry: Dorota Pomacho-Pątkiewicz dyrektorem zarządzającym, Oliwia Kiermasz dyrektorem marketingu
Dorota Pomacho-Pątkiewicz awansowała na dyrektora zarządzającego w firmie Pandora Jewelry na Europę Wschodnią, a Oliwia Kiermasz została w niej dyrektorem marketingu. Do zespołu marketingu dołączyła też Karolina Krawczyk.
Dorota Pomacho-Pątkiewicz jako dyrektor zarządzający w Pandora Jewelry na Europę Wschodnią odpowiada za rozwój jednego z pięciu regionów w obszarze EMEA, gdzie obecna jest biżuteryjna marka Pandroa. Pokieruje firmą, która obejmuje pięć rynków własnych oraz dziewiętnaście dystrybutorskich.
Pomacho-Pątkiewicz ma przeszło 16-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży oraz ugruntowaną wiedzę z zakresu zarządzania marką. Z firmą związana jest od 5 lat, wcześniej zarządzała działem sprzedaży. Poprzednio związana była z Ultimate Fashion.
Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu objęła Oliwia Kiermasz. Pokieruje działaniami promocyjnymi marki w całym regionie Europy Wschodniej. Będzie odpowiedzialna zarówno za spójną strategię marketingową, jak i za kampanie ATL i BTL, koordynację rozwoju social media, projekty trade marketingu, PR oraz VM marki.
Oliwia Kiermasz w firmie Pandroa pracuje od pięciu lat. Zajmowała kolejno stanowiska: koordynatora marketingu, regionalnego koordynatora marketingu, interim brand managera, a ostatnio brand managera CEE. Wcześniej związana była m. in. z firmami Avon i L’Oréal.
Do zespołu marketingu firmy Pandora Jewelry dołączyła Karolina Krawczyk. Jako brand manager odpowiada za budowanie i wdrażanie strategii marketingowej marki oraz jej rozwój na wszystkich rynkach własnych regionu Europy Wschodniej (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech), w tym planowanie i nadzór realizacji polityki mediowej Pandora.
Karolina Krawczyk ma ponad 6-letnie doświadczenie w marketingu dóbr luksusowych zdobyte w międzynarodowych firmach. Wcześniej pracowała m. in. w Sephora Polska.
Dołącz do dyskusji: Pandora Jewelry: Dorota Pomacho-Pątkiewicz dyrektorem zarządzającym, Oliwia Kiermasz dyrektorem marketingu