Palmolive Naturals Nutra Fruit: Przyjemność, która uzależnia (wideo)
)W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa wprowadzająca żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Przyjemność, która uzależnia” – przygotowały agencje Young & Rubicam France i Media Metropolis oraz dom mediowy Mediaedge:cia.
Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży żeli pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit obrazowo podkreśla, że dzięki swoim egzotycznym zapachom wywołują one najprzyjemniejsze uczucia, pobudzając wszystkie zmysły. Przekaz pod hasłem „Przyjemność, która uzależnia” jest skierowany do kobiet.
Akcja od 8 marca obejmuje telewizję (m.in. TVP. Polsat, TVN, TVN7, stacje z pakietu At Media At Max) oraz prasę kobiecą („Viva”, „Elle”, „Twój Styl”, „Pani”, „Uroda”). Kreację kampanii – zaplanowanej w prasie do końca kwietnia, a w telewizji na cały rok – przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam France, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia, a działania public relations prowadzi agencja Media Metropolis.
Dołącz do dyskusji: Palmolive Naturals Nutra Fruit: Przyjemność, która uzależnia (wideo)