Oszczędzanie z Nordea w reklamie
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową produktówoszczędnościowych - lokaty 3-miesięcznej oraz polisy Nordea ProfitPlus.
W kampanii, której kreację przygotowała trójmiejska agencjaMediafokus, akcentowane są korzyści dla klientów Nordea: wysokieoprocentowanie 3-miesięcznej lokaty oraz wysokie świadczenie zpolisy Nordea Profit Plus - w przypadku 12-miesięcznej polisyporównywalne z lokatą oprocentowaną na 6 proc. w skali roku. Tymproduktom w kampanii towarzyszą dwa hasła reklamowe - odpowiednio:"Stała jak nasza lokata" oraz nawiązujące do tzw. podatku Belki "CoPan na to, Panie Marku".
W kampanii wykorzystywane są prasa (insert w "GazecieWyborczej"), Internet (na przykład billboardy w gazeta.pl iinteria.pl) oraz mailing. Media zaplanowała warszawska firmaMPG.
- Kampania produktów oszczędnościowych prowadzona jest w dużejmierze równolegle z jesienną akcją promocyjną kredytów hipotecznych- mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu iKomunikacji Nordea Bank Polska. - Dzięki temu oprócz osiągnięciazałożonych celów sprzedażowych, wzmacniamy dodatkowo efekt promocjimarki Nordea. Zależy nam też, by potencjalni klienci siniejkojarzyli nasz bank z produktami oszczędnościowymi, a nie tylko zkredytami hipotecznymi, które są wysoko oceniane zarówno przeznaszych klientów, jak i niezależne gremia eksperckie.
Dołącz do dyskusji: Oszczędzanie z Nordea w reklamie