SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen wybiera agencję "full service" i dom mediowy

PKN Orlen ocenia wstępne oferty współpracy złożone przez agencje"full service" i domy mediowie. Koncern wybierze najlepsze z nich wdrugiej połowie roku.

Do udziału w przetargu na obsługę reklamową PKN Orlen zaprosiłkilkanaście domów mediowych i agencji "full service". Obecniekończy się okres, w którym firmy mogły składać wstępne ofertywspółpracy. Orlen zgodnie z procedurami wewnętrznymi ocenipropozycje i wybierze agencję oraz dom, z którymi podpiszeumowy.

Wśród firm rywalizujących o budżet reklamowy koncernu są firmypracujące obecnie dla niego: agencje Mather Communications i PZLoraz dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera agencję "full service" i dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl