SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

Koncern paliwowy PKN Orlen rozesłał do agencji reklamowych full service zaproszenie do składania ofert (RFI) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka planuje wybór agencji reklamowych, z którymi będzie pracować na podstawie umów ramowych.

Zainteresowane agencje mają czas do 3 lipca br. na złożenie swoich ofert. Spółka wyjaśnia, że celem obecnego etapu postępowania (agencje odpowiadają na RFI – Request For Information) jest zebranie informacji z rynku dotyczących portfolio agencji reklamowych full service, mogących zrealizować kompleksowo projekty reklamowe, wizerunkowe, społeczne. Jest to pierwszy etap postępowania zakupowego do którego zapraszane są wszystkie firmy, agencje reklamowe celem przedstawienia swoich dotychczasowych osiągnięć, realizacji.

W tym etapie oferenci po spełnieniu kryteriów formalnych przejdą automatycznie do etapu oceny ofert pod względem merytorycznym. Planowane są ewentualne spotkania (on line) z nimi celem przedstawienia oferty (w okresie od 20 do 31 lipca br. Firmy wybrane w tym etapie otrzymają brief główny - zapytanie ofertowe. Zostaną tam podane wszelkie warunki do złożenia głównej oferty. Na tym etapie, planowane są spotkania z wybranymi agencjami celem prezentacji oferty (połowa września br.) W kolejnym etapie prowadzone będą negocjacje z wybranymi agencjami. Wybór zwycięskich firm zaplanowano na drugą połowę października br.

Przy jednej z ostatnich kampanii reklamowych Orlen pracował m.in. z agencją Red8 Advertising.

W pierwszej połowie maja koncern zakończyła współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) powierzając od tej pory obsługę jej budżetu mediowej agencji mediowej Sigma Bis, której jest wspólnie z PZU właścicielem.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PKN Orlen zanotowała spadek przychodów o 13 proc. do 22,08 mld zł oraz wyniku netto z 849 mln zł zysku do 2,24 mld zł straty. Niedawno koncern dokonał odpisów o wartości 2,5 mld zł. Zwiększyła się sprzedaż na jego stacjach, gdzie działa już 2,1 tys. punktów gastronomicznych.

Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mama
kto wygra? kogo wybierze PiS? to chyba proste pytanie
0 0
odpowiedź
User
Obywatel
Przeciez maja 3 duze agencje wybrane rok temu. Po roku znowu przetarg? Zapytajcie Buraka o szczegoly🤣🤣🤣
0 0
odpowiedź