Orange przenosi obsługę mediową z Initiative do Value Media
Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg na obsługę mediową Orange Polska. Oznacza to koniec trwającej od 2015 roku współpracy operatora z agencją Initiative (Mediabrands).
Agencja mediowa Value Media należąca do Group One wygrała trwający od lipca br. przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Orange.
Zakres prac agencji obejmuje strategię, zakup i planowanie wszystkich mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.
- Po raz kolejny udowodniliśmy, zgodnie z jedną z wartości firmy, że WE TRY HARDER! Nie mam wątpliwości, że to dzięki sile kompetencji zgromadzonym w całym Group One, tworzymy najlepsze strategie pokazując tym najlepiej, jaka wielka siła tkwi w claimie marki Orange: "Together we can do more". Kluczowe były też niewątpliwie warunki zakupu mediów, które w naszym przypadku okazały się najlepsze. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy z Orange i bardzo dziękujemy za powierzone nam zaufanie - komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i managing director Value Media.
Współpraca pomiędzy Orange Polska a Value Media rozpoczyna się od stycznia 2022 roku. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też nazw innych uczestników przetargu.
Dotychczas za planowanie i zakup mediów do kampanii Orange odpowiada dom mediowy Initiative należący do Mediabrands. Agencja ta zdobyła budżet Orange pod koniec 2014 roku, kiedy to pokonała w przetargu dotychczasową agencję mediową operatora, czyli MEC (obecnie Wavemaker). Obsługę klienta rozpoczęła z początkiem 2015 roku. Potem obroniła budżet spółki w przetargu pod koniec 2017 roku.