Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promująca jego ofertę ogłoszeń o pracę. Akcję przygotowały agencja reklamowa Walk i dom mediowy Universal McCann.
Spot z kampanii pokazuje bajowy świat, do którego trafia pracodawca zmęczony tradycyjnymi metodami szukania pracowników. W tej krainie kierowcy jeżdżą więc samochodami-chmurami, ekspedienci suną po wielkiej taśmie sklepowej, a kurierzy wspinają się po schodach do góry nogami.
- To nie lada wyzwanie by w 30 sekundach powiedzieć wszystko o OLX Praca - mamy ponad 100 tysięcy aktualnych ofert pracy w kilkudziesięciu kategoriach, prawie 3,5 miliona poszukujących pracy w ciągu miesiąca, miliony aplikacji wysyłanych na publikowane u nas ogłoszenia…Wydaje mi się jednak, że naszym nowym spotem udało nam się pokazać skalę tej kategorii oraz to, że OLX Praca to faktycznie „wymarzone miejsce, by znaleźć pracownika i pracę” - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager OLX.
Miesiąc temu OLX wprowadził możliwość dodatkowej publikacji ogłoszeń o pracę w swojej ukraińskiej wersji. Poprzednią dużą kampanię ofert pracy przeprowadził wiosną ub.r., akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.
Nowa kampania zaczęła się 17 marca i potrwa do końca kwietnia, jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych) oraz internecie (na YouTube i Facebooku). Kreacją reklam zajęła się agencja Walk, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. OLX.pl zanotował 12,25 mln realnych użytkowników i 1,16 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Świat wymarzonej pracy w kampanii OLX.pl (wideo)