304 tys. widzów „Wkręconych w randkę”. Konkurencja znokautowała TVP2
Nowy program „Wkręceni w randkę” oglądało średnio 304 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,08 mln zł.
Nowy cykl „Wkręceni w randkę” nadawany był w TVP2 w czwartki o godz. 21.40, w okresie od 12 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 304 tys. widzów, co przełożyło się na 2,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 września - oglądało go 417 tys. osób.
Dwójka w czasie emisji nowego programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. „Sprawę dla reportera”, co dało jej 19,08 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Kuchenne rewolucje”; 13,90 proc.), a czwarte - Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 10,45 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była czwarta.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reality-show wyniosły 2,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)
Formuła „Wkręconych w randkę” oparta została na formacie „Matchmakers”. W programie uczestnicy biorą udział w randkach, które organizowane są przez ich przyjaciół. Single dopiero po trzech spotkaniach dowiadują się, że spotkania z ich potencjalną drugą połówką zostały zaaranżowane.
W naszym kraju za produkcję programu odpowiada Golden Media Polska. Pierwszą edycję randkowego show prowadzili Anna Lucińska i Aleksander Sikora.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 304 tys. widzów „Wkręconych w randkę”. Konkurencja znokautowała TVP2