1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49
Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,15 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,57 mln zł.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 3” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 13 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,32 mln osób.
Dla porównania, drugi sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie śledziło 1,18 mln osób przy udziałach wynoszących 8,67 proc. w 4+, 13,05 proc. w 16-49 oraz 11,08 proc. w 16-59. Program stracił 30 tys. osób.
Polsat w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 17,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajał TVN (gł. „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Rewizja”; 8,43 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 6,14 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 2” wyniosły 20,57 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam zarobiła 29,40 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ninja-warrior-polska-2-sezon-polsat-karolina-gilon-prowadzaca Zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
„Ninja Warrior Polska 3” wygrał Sebastian Kasprzyk
Zwycięzcą trzeciej polskiej edycji reality-show został Sebastian Kasprzyk, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
- To mój trzeci raz w programie. Jak to się mówi - „do trzech razy sztuka”. Udało mi się dojść najdalej, ale jest lekki niedosyt, że nie dotarłem do słynnej Góry Midoriyama. Ale jeszcze tu wrócę - komentuje Sebastian Kasprzyk.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,15 mln widzów „Ninja Warrior Polska 3”. Polsat wiceliderem w 16-49