Ofensywa reklamowa Peugeota
Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 206 HB i Partner
19 lipca ruszyły kampanie reklamowe przygotowane przez Euro RSCG Warsaw dla Peugeot Polska. Ich celem jest poinformowanie o nowej ofercie dotyczącej modeli 206HB i Partner.
Każdy kto teraz kupi Peugeot 206 HB otrzyma w prezencie klimatyzację lub rabat w wysokości jej normalnej ceny. Peugeot Partner jest teraz oferowany w nowej, atrakcyjnej cenie obniżonej o kwotę podatku VAT, dzięki czemu jest teraz bardziej konkurencyjny w swoim segmencie. Oferta „Partner bez VAT” skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli firm oraz osób prywatnych.
Reklama telewizyjna Peugeot 206 HB, którą można oglądać od 19 lipca br., wykorzystuje międzynarodowy, wizerunkowy film „Rzeźbiarz”, który został uzupełniony o animowaną planszę promocyjną informującą o nowej ofercie. Spot będzie emitowany w TVP1, TVP 2, TVP3, TV4, TVN, TVN. W prasie (GW, Wprost, Polityka, Auto Świat, Fakt) pojawi się reklama pt. „Lew polarny”, w której Peugeot 206 HB przedstawiany jest jako rzeźba wykuta w lodzie. Kampania prowadzona jest również w radio (RMF FM, Radio Zet, PR1, PR4) i internecie. Kampania potrwa do 30 lipca.
Reklama „Partner bez VAT”, która pojawi się w Rzeczpospolitej, Super Express, Metropol, GW (Wysokie Obroty) i prasie regionalnej, potrwa do 29 lipca br.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brand & Media (OMD)
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Peugeota