Ofensywa LOT-u
Najnowsza kampania reklamowa PLL LOT, promuje nowe obniżone ceny biletów
Od 1 marca PLL LOT S.A. zmienia strukturę sprzedaży na polskim rynku. Zacznie funkcjonować nowy, znacznie rozszerzony pakiet taryf, a ceny biletów będą wyrażane w złotówkach. W nowej ofercie oddzielono koszty przewozu od opłaty za wystawienie biletu, która będzie zależała od sposobu i miejsca jego zakupu. Najniższe koszty poniosą osoby kupujące bilety przez internet, odpowiednio większe przez call center czy biura LOT.
Od marca do końca kwietnia w prasie i w internecie trwać będzie kampania reklamowa skierowana do potencjalnych klientów linii lotnicznych. Jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego, elastycznego systemu taryf oraz zachęcenie do skorzystania z oferty LOT.
Działania w prasie wykorzystują w swojej komunikacji najważniejsze dzienniki, tygodniki i miesięczniki oraz dodatkowo prasę anglojęzyczną. Kampania została zaplanowana w oparciu o ciekawy format dwóch konsekutywnych reklam w kształcie pasków z przyciągającymi uwagę hasłami.
Bardzo ważnym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie, medium bardzo dobrze dopasowanym do grupy docelowej LOT. Kampania została oparta o emisję atrakcyjnych wizualnie form reklamy (intersticial i pop-under) na najpopularniejszych witrynach informacyjnych i turystycznych. Dodatkowym wsparciem jest pozycjonowanie słów kluczowych w wyszukiwarkach internetowych.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one - mOne. Kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa LOT-u