Obi ponownie wybiera Zenith
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrała wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki sklepów Obi w Polsce.
Obi przedłuża trwającą od 2016 współpracę z Zenithem w obszarze strategii, planowania oraz zakupu mediów online i offline.
– Na wygraną Zenitha złożyło się wiele czynników, z czego najważniejsze to najlepsza na rynku strategia, doskonałe zrozumienie naszego biznesu, zaangażowanie Zespołu oraz zaufanie, którym darzymy pracujący dla nas od lat team mediowy. Zenith to partner, na którym zawsze można polegać i wierzę, że nasza współpraca przyniesie nam jeszcze wiele kolejnych sukcesów – komentuje Agnieszka Radawiec, dyrektorka marketingu OBI.
Obi – w formule Power of One – współpracuje również z innymi agencjami należącymi do Publicis Groupe: Performics oraz Saatchi & Saatchi.
Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Obi ponownie wybiera Zenith