Obama wydał 16 mln USD na internetową reklamę
Barack Obama wydał na reklamę internetową w trakcie kampaniiprezydenckiej ponad cztery razy więcej pieniędzy od Johna McCaina.
Obóz nowo wybranego prezydenta USA przeznaczył w całym minionymroku na promocję swojego kandydata w sieci ponad 16 milionówdolarów, w porównaniu do około 3,6 miliona dolarów w przypadkuobozu Republikanów.
Największą część internetowego budżetu reklamowego Obama wydałna reklamy w Google (7,5 miliona dolarów). Kwota ta zostałaprzeznaczona na graficzne i tekstowe reklamy w sieci AdSense, atakże na reklamy pojawiające się przy wynikach wyszukiwania. Drugiepod tym względem było Yahoo, które zarobiło 1,5 milionadolarów.
Następne w kolejności okazały się: Centro (1,3 miliona dolarów),Advertising.com (947 tys.), Facebook (643 tys.), TurnerBroadcasting/CNN.com (461 tys.), Microsoft (405 tys.), AOL (313tys.), Interclick (222 tys.), Pulse 360 (222 tys.), Quigo (195tys.), Collective Media (168 tys.), Politico (151 tys.), Blogads(149 tys.), Time (147 tys.), BET Digital (138 tys.), Pontiflex (137tys.), Washington Post (125 tys.), Undertone Networks (110 tys.)oraz The Weather Channel (108 tys.).
źródło: iMediaConnection
Dołącz do dyskusji: Obama wydał 16 mln USD na internetową reklamę