SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM

Broker FM wprowadza od 6 października 2008 roku nowy, skorygowanycennik reklam w radiu RMF, dopasowując poziomy cen w poszczególnedni tygodnia do zróżnicowanego popytu na rynku.

Wprowadzane korekty uwzględniają średni wzrost ceny na poziomie5,2% ( w godz.5.00-24.00). W paśmie od godz. 7.00- 19.00 ten wzrostwyniesie 6,6 %.

Główna zmiana dotyczy wyodrębnienia dwóch najbardziejprzepełnionych dni tygodnia tj.czwartku i piątku.

- Ciągle rosnąca słuchalność RMF FM i, co za tym idzie, przewaganad konkurencją oraz (wynikające z dużych wzrostów cen wtelewizjach) trendy wskazujące na zwiększone zainteresowaniareklamą radiową, skłoniły spółkę - lidera rynku radiowego - dozmian i przewartościowania cen reklam - podaje RMF FM.

Dołącz do dyskusji: O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl