O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM
Broker FM wprowadza od 6 października 2008 roku nowy, skorygowanycennik reklam w radiu RMF, dopasowując poziomy cen w poszczególnedni tygodnia do zróżnicowanego popytu na rynku.
Wprowadzane korekty uwzględniają średni wzrost ceny na poziomie5,2% ( w godz.5.00-24.00). W paśmie od godz. 7.00- 19.00 ten wzrostwyniesie 6,6 %.
Główna zmiana dotyczy wyodrębnienia dwóch najbardziejprzepełnionych dni tygodnia tj.czwartku i piątku.
- Ciągle rosnąca słuchalność RMF FM i, co za tym idzie, przewaganad konkurencją oraz (wynikające z dużych wzrostów cen wtelewizjach) trendy wskazujące na zwiększone zainteresowaniareklamą radiową, skłoniły spółkę - lidera rynku radiowego - dozmian i przewartościowania cen reklam - podaje RMF FM.
Dołącz do dyskusji: O 5,2 proc. wzrosły ceny reklamy w RMF FM