Nutricia z kampanią promującą nową linię BoboVita Bio
Z początkiem czerwca rusza nowa kampania reklamowa „Brzmi niesamowicie”, promująca nową linię produktów dla dzieci BoboVita Bio (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Mediacom, K2 Precise, Human Ark, Lemon Film i Alert Media.
Nowa linia BoboVita Bio to 18 nowych produktów dla dzieci – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w tubkach.
W kampanii „Brzmi niesamowicie” BoboVita Bio zabiera nas w podróż do bajkowej krainy ekologicznego rolnictwa, które na końcu reklamy okazuje się prawdziwym gospodarstwem. To z pochodzących z niego produktów BoboVita Bio tworzy posiłki dla dzieci.
Kampania będzie realizowana w telewizji, punktach sprzedaży i internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, które obejmą kanały wideo, takie jak YouTube oraz social media – Facebook i Instagram.
Na stronie marki powstała specjalna podstrona, na której rodzice mogą poznać produkty BoboVita Bio. Marka zapowiedziała również możliwość wypróbowania nowości.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Film, postprodukcją studio Human Ark, reżyserem części animacyjnej był Wojciech Wawszczyk. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Nutricia z kampanią promującą nową linię BoboVita Bio