Nutella w nowej loterii "Dodaje Uśmiechu"
Marka kremu czekoladowego Nutella (Ferrero) po raz kolejny zorganizowała ogólnopolską aktywację konsumencką "Nutella Dodaje Uśmiechu". Za jej przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Hand Made.
Loteria “Nutella Dodaje Uśmiechu” promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu tej marki. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.
Agencja odpowiada za pełną obsługą loterii - od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.
Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.
Dołącz do dyskusji: Nutella w nowej loterii "Dodaje Uśmiechu"