'Nowy rock szkolny' w kampanii Real (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampaniaszkolnej oferty sieci Real. Akcja przebiega pod hasłem "Nowy rockszkolny".
Startująca właśnie kampania sieci Realreklamuje dostępne w niej artykuły szkolne, podkreślając, że zakupyw tych sklepach dzięki dobrej nawigacji są przyjemnością. Kreacjapod hasłem "Nowy rock szkolny" jest utrzymana w dziecięcejkonwencji, pokazując uczniów dających popis swoich muzycznychumiejętności z wykorzystaniem artykułów szkolnych imitującychokreślone instrumenty.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4,stacje z pakietu At Media), internecie (Onet.pl i real.pl),sklepach Real (działania i materiały POS) oraz na outdoorze.Kreację kampanii - zaplanowanej do 4 września - przygotowałaagencja reklamowa 4Frame, a planowaniem i zakupemmediów Real zajął się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: 'Nowy rock szkolny' w kampanii Real (wideo)