SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy LinkedIn z ulepszonym interfejsem. Stories w Kanadzie i USA

Koncern Microsoft zapowiedział zmiany w należącym do niego serwisie LinkedIn. Platforma uzyska nowy, bardziej przejrzysty wygląd ułatwiający korzystanie z najważniejszych funkcji. W LinkedIn pojawi się także sekcja Stories do zamieszczania krótkich relacji wideo, na początek będzie ona dostępna w Kanadzie i USA.

LinkedIn jest obecny w internecie od 2003 r. To serwis przeznaczony głównie do kontaktów o charakterze zawodowym i biznesowym, w 2016 r. został przejęty przez Microsoft za kwotę ponad 26 mld dol. Według ostatnich danych z LinkedIn korzysta globalnie z górą 700 mln użytkowników.

Nowy interfejs, wygodniejsze korzystanie

Teraz Microsoft zapowiedział wprowadzenie zmian na platformie LinkedIn, które staną się widoczne niebawem dla wszystkich użytkowników i będą dotyczyć zarówno desktopowej wersji serwisu, jak i aplikacji mobilnej.

Najbardziej widoczną nowością w zapowiedzianej wersji LinkedIn jest zmieniony interfejs i związany z nim sposób obsługi platformy.

Czytaj także: Microsoft Teams wkrótce z nowymi funkcjami

Microsoft wyjaśnia, że nowa wersja LinkedIn otrzymała bardziej lekką i przejrzystą formę, dzięki której najważniejszy jest szybki i wygodny dostęp do tych opcji i funkcji, z których internauci korzystają najczęściej. Temu celowi służy m.in. zmiana w kolorystyce serwisu eksponująca jego najbardziej istotne obszary.

LinkedIn Stories i czaty wideo

Zmieniony interfejs to nie jedyna nowość we nadchodzącej wersji LinkedIn. Micorsoft zapowiedział też, że wprowadza do serwisu możliwość kontaktów pomiędzy użytkownikami za pośrednictwem czatów wideo.

Poza tym w LinkedIn pojawi się także sekcja Stories, rozwiązanie znane już z takich platform jak np. Instagram. Pozwoli ona na zamieszczanie przez internautów krótkich materiałów multimedialnych, które po pewnym czasie stają się niewidoczne.

Microsoft ujawnia, że LinkedIn Stories była testowana od trzech miesięcy w wybranych krajach i spotkała się z dużym zainteresowaniem. W pierwszej kolejności sekcja pojawi się w Kanadzie oraz USA, później zostanie stopniowo udostępniona globalnie.

W zakończonym 30 czerwca roku fiskalnym Microsoft zanotował wzrost przychodów o 14 procent, a zysk netto spółki przekroczył 44 mld dolarów. Motorem wzrostów był szczególnie segment usług chmurowych, w wypadku Azure przychody zwiększyły się o 47 proc. w dobie pandemii koronawirusa.

Czytaj także: LinkedIn zwolni niemal tysiąc osób z powodu pandemii koronawirusa

Dołącz do dyskusji: Nowy LinkedIn z ulepszonym interfejsem. Stories w Kanadzie i USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl