Nowy klient MediaEdge:CIA
Współpraca Browaru Belgia i MediaEdge:CIA
Od marca 2004 Browar Belgia rozpoczyna współpracę z domem mediowym MediaEdge:CIA w zakresie strategicznego planowania oraz zakupu mediów dla piwa Gingers oraz nowej marki. Firma została wybrana w drodze przetargu. Tym samym Browar Belgia zakończył współpracę z domem mediowym MindShare, która trwała od początku 2003 roku.
Od 2000 r. za projekty kreatywne odpowiedzialna jest agencja reklamowa Gruppa66Ogilvy.
Browar Belgia, z 4-procentowym udziałem w rynku, jest czwartym co do wielkości browarem w Polsce. W 2003 roku sprzedaż wyniosła 1,080 000 hektolitrów piwa, co dało 30-procentowy wzrost w stosunku do roku 2002. Firma posiada nowoczesną fabrykę w Kielcach zbudowaną w latach 1998-1999. Wartość inwestycji do końca roku 2003 wyniosła 276 mln PLN. Browar zatrudnia prawie 300 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient MediaEdge:CIA