Nowy klient BC MFD
Agencja BC MFD organizatorem Światowego Dnia Serca
Agencja BC MFD media communications w wyniku przetargu pozyskała kolejnego nowego klienta. Dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego będzie organizować obchody Światowego Dnia Serca na Agrykoli w Warszawie.
Celem obchodów Światowego Dnia Serca jest zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocja zdrowego trybu życia, dzięki któremu ludzie będą lepiej i dłużej żyć. Obchody tego dnia organizowane są w 100 krajach na całym świecie.
Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie tego wydarzenia - organizację imprezy plenerowej, pozyskanie sponsorów, patronów medialnych, działania media relations.
W ramach tej imprezy odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów, sportowców. Znani goście zwrócą uwagę publiczności na treści dotyczące profilaktyki chorób serca. Imprezie zorganizowanej w formie pikniku na warszawskiej Agrykoli będą towarzyszyły występy artystów, muzyków, konkursy dla dzieci oraz punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić wybrane badania (zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, zrobić EKG, pulsoksymetrię, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia) oraz uzyskać wskazówki, jak dbać o swoje zdrowie.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient BC MFD