SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor wielojęzycznego call center

Agata Szeliga-Staszkiewicz zastąpiła Rafała Dywana na stanowisku dyrektora wielojęzycznego call center w CCP

Będzie odpowiadać m.in za jego dalszą ekspansję na rynki zagraniczne.

Przebieg kariery: Od 1995 roku w Procter&Gamble Polska:  najpierw tworzyła dział relacji z konsumentem i marketingu bezpośredniego, potem kierowala działem mediów w Polsce i krajach bałtyckich, a na ostatnim stanowisku group managera w dziale marketingu odpowiadała m.in. za markę Pampers, portfolio produktów Home Care, oraz za opracowywanie strategii wprowadzania nowych produktów na rynek polski.

Wykształcenie: Jest absolwentką University of Toronto, Toronto, Kanada, na wydziale Lingwistyki.

Zainteresownia/hobby: Jej hobby to psychologia, edukacja, sport, ceramika.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor wielojęzycznego call center

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl