SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor strategiczny w Agencji iLeo

Cristina Fritz została nowym dyrektorem strategicznym Agencji iLeo

Cristina Fritz została nowym dyrektorem strategicznym Agencji iLeo. Przez ostatnie 5 lat zajmowała stanowisko marketing managera w Smith Group - największej grupie oferującej usługi marketing services w Argentynie.

„Zatrudnienie Cristiny jest konsekwencją planu rozwoju naszej agencji. Chcemy oferować klientom zaawansowane strategie i nowoczesne narzędzia komunikacji indywidualnej. Rolą Cristiny będzie wprowadzenie sieciowych narzędzi strategicznych iLeo, a także rozwój współpracy z obecnymi i nowymi klientami Agencji.” Powiedział Paweł Fogt dyrektor zarządzający iLeo.

"Bardzo się cieszę, że pozyskujemy tak cennego pracownika. Krystyna posiada know-how, które natychmiast znajdzie zastosowanie w pracy z klientami iLeo"- powiedział Jarek Ziębiński, Dyrektor Zarządzający Leo Burnett Warszawa.

Cristina Fritz jest absolwentką Georgestown University w Buenos Aires, posiada także dyplom MBA w state University of New York. Obok wieloletniej pracy w agencjach BTL prowadziła szereg wykładów i szkoleń z zakresu komunikacji bezpośredniej, a także zajmowała stanowisko dyrektora d/s marketingu w sieci hipermarketów Jumbo. Pracowała dla takich klientów jak Ahold, Renault, Procter&Gamble, Master Foods, Bellsouth, Gilette, Kraft Foods, Nestle, Danone.

iLeo to agencja marketingu bezpośredniego, której właścicielem jest Grupa Leo Burnett. Zatrudnia 17 osób. Do jej klientów należą między innymi Fiat Auto Poland, Philip Morris Polska i NOMI SA.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor strategiczny w Agencji iLeo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl