Nowe sosy Pudliszki reklamowane jako „smaczne jak nigdy wcześniej” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych sosów gorących Pudliszki (HJ Heinz Polska) przygotowana przez firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group. Towarzyszy temu promocja „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.
Prowadzona od początku października kampania sosów Pudliszki przekonuje, że są one smaczne jak nigdy wcześniej, gdyż zostały przygotowane z dojrzałych pomidorów i innych, starannie wyselekcjonowanych chrupiących warzyw, bez sztucznych dodatków.
W akcji wykorzystywane jest hasło całej marki Pudliszki: „Ten smak nie jest kwestią przypadku”.
Ulepszona formuła sosów Pudliszki powstała we współpracy konsumentami - zmieniony smak został przez nich potwierdzony podczas blind testów. W tym roku w asortymencie marki pojawiły się dwa nowe sosy: arrabiata z papryczką chilli oraz z płatkami czosnku. Obecnie dostępnych jest 10 wariantów sosów Pudliszki.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet oraz punkty sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja Change Integrated, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a działania PR prowadzi agencja MSL Group.
Kampanii towarzyszy promocja „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”, w ramach której każda osoba niezadowolona ze smaku sosu Pudliszki ma do końca roku szansę odzyskać pieniądze za zakupiony produkt.
Dołącz do dyskusji: Nowe sosy Pudliszki reklamowane jako „smaczne jak nigdy wcześniej” (wideo)