Nowe możliwości targetowania na Twitterze
Reklamodawcy używający systemu sponsorowanych wpisów na Twitterze, mogą już korzystać z dodatkowych funkcji targetowania.
Nowe funkcje umożliwiają zawężenie grona osób, którym wyświetlą się sponsorowane Tweety, na podstawie ich zainteresowań. W opcjach targetowania można wybierać z przeszło 350 kategorii i podkategorii: od piłki nożnej, przez zwierzęta domowe, aż po bollywoodzkie filmy. Nie wiadomo jednak dokładnie w jaki sposób Twitter ustala zainteresowania danego użytkownika.
Drugi nowy sposób targetowania polega na wpisaniu nazwy wybranego użytkownika serwisu. Dzięki temu sponsorowane tweety będą wyświetlane osobom o podobnych zainteresowaniach do tych, którzy śledzą wskazany profil.
Ostatnie zmiany w systemie targetowania Twitter wprowadził w lipcu. Wówczas dodał możliwość kierowania sponsorowanych wpisów do użytkowników mieszkających w danym regionie lub korzystających z wybranego rodzaju urządzenia.
Nowe funkcje targetowania postów wprowadza także Facebook. Będą dostepne w tym tygodniu (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowe możliwości targetowania na Twitterze