SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe logo marki Laboratorium Kolastyna

Grupa Kolastyna wprowadza nową wizualizację marki Laboratorium Kolastyna.

Odświeżenie logo ma związek ze zmianą nazwy spółki Laboratorium Kolastyna na Grupę Kolastyna. Od tego momentu nazwa Laboratorium Kolastyna traci status nazwy spółki, stając się marką kosmetyczną w portfolio Grupy. Poza naturalną koniecznością zmiany logo, nowa wizualizacja obrazuje autonomiczność i nowoczesność marki. Rewitalizacja Laboratorium Kolastyna łączy się również z odświeżeniem oferty produktowej.

Pierwsze produkty opatrzone nowym logo, należące do serii Ogród SPA, trafiły do sklepów w czerwcu 2006 roku. Odmłodzony wizerunek marki pojawi się docelowo na wszystkich produktach marki Laboratorium Kolastyna.

„Laboratorium Kolastyna – założona jako rodzinne przedsiębiorstwo – od dawna zmierzała w kierunku stworzenia silnej grupy kapitałowej. Pierwszym takim krokiem był zakup 67 proc. akcji Miraculum w 2003 roku. Kolejnym etapem było powołanie spółki Grupa Kolastyna, która skupia kilka uznanych marek na rynku kosmetycznym: Laboratorium Kolastyna, Miraculum i Juliette Essayer. Zmiana logo dotychczasowej spółki, która stała się marką Grupy, jest naturalnym procesem”– powiedział Andrzej Grzegorzewski, prezes zarządu Grupy Kolastyna SA.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo marki Laboratorium Kolastyna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl