Nowa wódka marki Absolut
W kwietniu na polskim rynku odbyła się światowa premiera nowego smaku wódki Absolut - Absolut Ruby Red, który dołączył do portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra.
Za kreację i realizację kampanii BTL wprowadzającej nowy produkt na rynek odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
Absolut Ruby Red jest pierwszą wódką o smaku czerwonego grapefruita, która pojawiła się na polskim rynku, Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym Absolut pojawił się w grapefruitowej wersji smakowej. Tym samym światowa rodzina smakowych wódek Absolut powiększyła się o kolejny cytrusowy smak. Aktualnie na polskim rynku Absolut obecny jest w 6 wariantach smakowych: Ruby Red, Citron, Raspberri, Vanilia, Kurant, Peppar.
Kampania promocyjna wprowadzająca nowy produkt na rynek oparta jest na działaniach w kanale off i ontrade. Aktywności offtrade prowadzone są w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, obejmują promocyjną ekspozycję produktów i wsparcie w postaci materiałów POS. W największych sieciach handlowych w całej Polsce odbywa się sampling drinków na bazie wódki Absolut Ruby Red oraz animacje sprzedaży, podczas których hostessy rozdają książeczki z przepisami na drinki.
W ramach działań w kanale ontrade, prowadzonych w wybranych klubach i barach na terenie Polski, poza wsparciem POSM, odbywają się prezentacje VJ, barmani noszą promocyjne koszulki, a wszystkie drinki na bazie Absolut Ruby Red sprzedawane są w promocyjnej cenie.
Dołącz do dyskusji: Nowa wódka marki Absolut