SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa technologia emisji reklam w Onet.pl

Onet.pl wdrożył nową wersję adserwera firmy Accipiter - systemu informatycznego zarządzającego emisją i raportowaniem realizacji kampanii reklamowych na stronach portalu.

Nowa wersja adserwera wieńczy prace rozwojowe w ramach szerszego projektu udoskonalenia technologii emisji reklam. Jest to istotny element dostosowania całego mechanizmu emisji reklam i pomiaru realizacji kampanii w Onet.pl do standardów wyznaczonych przez IAB. Z punktu widzenia reklamodawców, podstawowym efektem zmian jest poprawa niezawodności działania tzw. cappingu (mechanizmu limitowania liczby kontaktów z reklamą dla pojedynczego użytkownika). Możliwe stało się także bardziej efektywne wykorzystanie dostępnej powierzchni reklamowej oraz podniesienie precyzji monitorowania realizacji kampanii (monitoring odbywa się w czasie rzeczywistym) - podano w komunikacie.

Onet.pl ponadto opracował i wdrożył nowe standardy techniczne emisji reklam, umożliwiające niezawodną realizację na stronach portalu kampanii reklamowych z zewnętrznych systemów emisyjnych krajowych i zagranicznych, w tym zagranicznych sieci reklamowych. Działania te są elementem prowadzonej przez portal strategii operowania na rynkach zagranicznych.

Ponadto reklamodawcy otrzymają do dyspozycji szereg nowych, często unikalnych narzędzi emisji reklam jak np. zaawansowane opcje kontroli liczby kontaktów odbiorcy z reklamą (tzw. zaawansowany capping), automatyczną optymalizację kampanii wg skuteczności poszczególnych kreacji czy lepszą obsługę reklam typu rich-media.

Accipiter to amerykańska firma z siedzibami w  Raleigh (Pn. Karolina, USA) oraz w Londynie, będąca jednym z największych na świecie dostawców rozwiązań do zarządzania kampaniami reklamowymi w sieci WWW. Z rozwiązań firmy Accipiter korzysta ponad 350 klientów na całym świecie, emitując co miesiąc ponad 50 miliardów reklam.

Dołącz do dyskusji: Nowa technologia emisji reklam w Onet.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl