Nowa struktura agencji TBWA
Borowski i Kowalik-Miklaszewski będą zarządzać agencją TBWA.
Od stycznia 2007 r. zmieni się struktura zarządu agencji TBWA. Funkcję dyrektorów zarządzających i członków zarządu obejmą: Radek Kowalik-Miklaszewski pełniący funkcję Dyrektora ds. Rozwoju TBWA i Paweł Borowski, obecnie Dyrektor Kreatywny TBWA. Ich dotychczasowe obowiązki nie ulegną zmianie, rozszerzone zostaną kompetencje.
- Agencja TBWA musi iść do przodu, uzyskać tożsamość. Głęboko wierzę, że nowe siły spowodują jej większy wzrost. Ja muszę skoncentrować się na rozwoju całej grupy i temu się poświęcę – powiedział Christian Lainer, Prezesa Zarządu TBWACommunication Group i agencji TBWA.
Paweł Borowski, w reklamie od 10 lat, pracował w czołowych agencjach reklamowych, od blisko roku w TBWA.
Radek Kowalik-Miklaszewski, w reklamie od 12 lat, doświadczenie zdobywał w mediach, domu mediowym, od 2 lat w TBWA.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura agencji TBWA