Nowa książka prof. Philipa Kotlera o marketingu już w sprzedaży
Prof. Philip Kotler, światowej sławy ekonomista z USA, legendarny guru marketingu i autor uznawanych za biznesowe publikacje wszech czasów wydawnictw, wydał kolejną książkę - tym razem skupiającą się na polskim rynku biznesu. “Podstawy nowoczesnego marketingu” są już w sprzedaży na polskim rynku. Patronem medialnym książki są Wirtualnemedia.pl.
Do pracy nad najnowszą książką, prof. Philip Kotler już po raz drugi zaprosił wyróżniające się, działające na polskim rynku firmy i startupy, by zaprezentować ich sukcesy i innowacyjne podejście do marketingu i biznesu. Wraz z polskimi współautorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz wspólnie z międzynarodowym zespołem naukowym, ten światowej sławy mentor biznesu przygotował unikatową publikację, analizującą działania blisko czterdziestu polskich firm i startupów, które odniosły taki sukces, że zmieniły oblicze nie tylko polskiego, ale i światowego biznesu.
Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” jest praktycznym przewodnikiem nie tylko polskim rynku, ale także międzynarodowym biznesie. Jest też doskonałym materiałem edukacyjnym dla studentów biznesu - szczególnie studiów MBA, studiów podyplomowych, jak i innych kursów i warsztatów dla kadry zarządzającej.
Publikacja ta stanowi dobrane połączenie teorii i praktyki biznesu, prezentując najciekawsze i najbardziej spektakularne sukcesy w biznesie. Wojciech Szafran, dyrektor generalny Raben Logistics Polska podkreśla, że „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” to “inspirująca publikacja pokazująca ciekawe kampanie, a przy okazji dowód na to, że dobrze prowadzony marketing jest niezbędny w każdej liczącej się organizacji.“ Z kolei Bartosz Woźnicki, wiceprezes i członek zarządu Clovin Group zwraca uwagę, że “książka to nie tylko zbiór wiedzy na temat nowoczesnych działań marketingowych, lecz przede wszystkim źródło ciekawych przypadków i inspiracji jak z sukcesem osiągać wyniki biznesowe.“
Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” powstała dzięki wsparciu oraz zaangażowaniu ze strony Kotler Impact założonego przez Philipa Kotlera. Dyrektorem generalnym Kotler Impact jest Sadia Kibria, a dyrektorem marketingu Fahim Kibria. Książka należy do globalnej serii "Essentials of Modern Marketing" i jest obecnie przygotowywana w ponad 50 krajach świata.
Wirtualnemedia.pl są jednym z patronów medialnych publikacji.
Dołącz do dyskusji: Nowa książka prof. Philipa Kotlera o marketingu już w sprzedaży