Nowa kampania kostek rosołowych Kucharek
PPH Prymat Sp. z o.o. producent przyprawy uniwersalnej Kucharek, rozpoczyna kolejną kampanię
PPH Prymat Sp. z o.o. producent przyprawy uniwersalnej Kucharek, rozpoczyna kolejną kampanię, tym razem promującą nowy produkt kostki rosołowe, również występujące pod brandem Kucharek.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która potrwa do końca lipca br. i obejmie: telewizję (billboardy sponsorskie w TVP2 oraz wybranych ośrodkach TVP3), radia lokalne (południowa Polska) nośniki outdoorowe oraz działania BTL: ekspozycje w punktach sprzedaży i materiały POS (plakaty, ulotki, stoppery).
Kreacja kampanii podkreśla naturalność, jakość oraz walory smakowe produktu jednocześnie nie sugerując zbyt wysokiej ceny. Kostki rosołowe KUCHAREK są dostępne w sklepach od listopada ub.r. i występują w 4 różnych smakach - rosół z kury, warzywny, wołowy i grzybowy.
Mimo tak krótkiej obecności na półkach sklepowych i braku wsparcia reklamowego do końca kwietnia „Kostki rosołowe KUCHAREK” zyskały prawie 11% udział w sprzedaży w najsilniejszym regionie śląskim (Źródło: MEMRB MA 2003).
Agencją odpowiedzialną za całość kampanii (strategia, kreacja, produkcja oraz planowanie i zakup mediów) jest ART FM. Agencja należy do Holdingu FM, klienci agencji to m.in. Ahold (supermarkety Albert), Alima Gerber, FujiFilm, Cersanit S.A., Radio RMF FM, Lafarge Cement, bank BPH PBK,Samsung Electronics.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania kostek rosołowych Kucharek