Nowa kampania "BusinessWeeka"
Od października "BusinessWeek" ...
Od października "BusinessWeek" Edycja Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Miesięcznik zwiększa również objętość o kolejnych 8 kolumn - zamiast dotychczasowych 92 stron numer będzie liczył 100 stron.
Nowa kampania polskiej edycji miesięcznika BusinessWeek stanowi część globalnej kampanii "BusinessWeek" Europe & Asia. Głównym bohaterem kampanii jest okładka, przyjmująca za każdym razem nowy kształt. Z jednej strony służy ona do identyfikacji marki oraz prezentacji najważniejszych tematów danego numeru. Z drugiej ma za zadanie oddziaływać na wyobraźnię czytelnika i prowokować do skojarzeń. Szary kolor hasła reklamowego oraz jego krótkie wyjaśnienie korespondują z lekko szarym cieniem okładki. Całości dopełnia czyste, białe tło, które stanowi o przejrzystości i czytelności całej kompozycji.
Od początku października, w każdy poniedziałek o godz. 17.45 nowe Radio PiN będzie emitować audycję zatytułowaną "Raport specjalny BusinessWeeka". Program będzie powstawał w oparciu o materiały tworzone przez redakcję polskiej edycji "BusinessWeeka".
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania "BusinessWeeka"