Nowa forma reklamy w IDMnet
Nowa forma reklamy w IDMnet |
Billboard expand - czyli billboard rozwijany to nowa forma reklamy, która została po raz pierwszy zastosowana w sieci IDMnet dla kampanii Lukas Banku.
Charakteryzuje się tym, że posiada, zwykle interaktywną część, która jest rozwijana i powiększa reklamę trzykrotnie do rozmiarów 750x300, jednocześnie rozsuwając część serwisu, na którym się znajduje.
Przy pierwszym pojawieniu się reklamy użytkownikowi można zastosować tzw. teaser, duży przekaz reklamowy, który zachęca do rozwinięcia reklamy. Gdy uzytkownik zdecyduje się rozwinać reklamę doładowuje mu się interaktywna część, po której może nawigować jak po miniwitrynie.
Reklama zakłada użytkownikowi cookie po to, aby nie pokazywać się za każdym razem w postaci rozwiniętej. Uzytkownik, który widział raz reklamę rozwiniętą, kolejne odsłony zobaczy w postaci zwiniętej.
Cena nowej formy reklamy to: cena za billboard + 20% doplaty
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa forma reklamy w IDMnet