Norbert Oruba kieruje marketingiem i reklamą w Arco Sport
Z początkiem sierpnia br. Norbert Oruba objął nowo utworzone stanowisko marketing & advertising managera w Arco Sport.
Oruba będzie odpowiadał za działania promocyjne i wizerunkowe w kanałach online i offline sklepów Nike, adidas i Reebok mieszczących się w największych galeriach handlowych w południowej Polsce.
Do jego obowiązków będzie należała też realizacja całej strategii marketingowej Arco Sport, w tym działania z zakresu PR, jak np. komunikacja z partnerami firmy oraz pojedynczych sklepów Nike, adidas i Reebok.
Zajmie się także nawiązywaniem współpracy z organizatorami eventów sportowych odbywających się na terenie Polski.
Norbert Oruba mimo objęcia nowego stanowiska dalej będzie pełnić funkcję konsultanta ds. rozwoju nowych mediów szwajcarskich manufaktur Glycine i Aerowatch.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie LuxTime, która dystrybuuje luksusowe zegarki na rynek polski. Pracował też w niemieckim przedsiębiorstwie TecAttack. Był marketing managerem i rzecznikiem prasowym kluczowych projektów prowadzonych przez firmę.
Dołącz do dyskusji: Norbert Oruba kieruje marketingiem i reklamą w Arco Sport