„Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać” w kampanii o dzieciach rozwodzących się rodziców (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii społecznej „Jestem mamy i taty” organizowanej przez Rzecznika Praw Dziecka. Akcja zwraca uwagę na wikłanie dzieci w sprawy okołorozwodowe rodziców.
Obecna odsłona kampanii „Jestem mamy i taty” pokazuje, że dzieci są nieraz stawiane w sytuacji konfliktu lojalnościowego między rozwodzącymi się rodzicami. Podkreślają to slogany takie jak „Ranisz mnie, kiedy szydzisz z mojego taty” i „Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać”.
Pierwsza odsłona akcji była prowadzona w marcu i kwietniu br (zobacz szczegóły).
Drugi etap kampanii jest prowadzony w telewizji, kinach, prasie i internecie.
Strategię i kreację akcji przygotowała agencja Telescope, produkcją spotu zajęło się studio Mojo Films, zdjęcia wykonał Radosław Polak, a pozyskaniem mediów zajęły się Biuro Rzecznika Praw Dziecka i dom mediowy Media On.
Dołącz do dyskusji: „Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać” w kampanii o dzieciach rozwodzących się rodziców (wideo)