Niewielu użytkowników Facebooka pamięta ostatnią polubioną markę
Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę - wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
Jak pokazuje badanie IIBR, jedynie co piąty użytkownik Facebooka potrafi z pamięci wskazać ostatnią markę, której fanpage polubił.
Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a 1/3 w ogóle nie ma w zwyczaju klikać ‘Lubię to!’ na profilach produktów czy usług.
Badanie ilościowe zostało zrealizowane przez IIBR metodą CAWI w okresie czerwiec-lipiec br. na próbie 1200 osób posiadających konto na przynajmniej jednym z następujących serwisów społecznościowych: Facebook, nk.pl, Google+ i Myspace. Wyniki uzyskane na podstawie deklaracji respondentów zostały wzbogacone o twarde dane pochodzące z badania Megapanel PBI/Gemius. Dodatkowo badane zagadnienia zostały pogłębione w części jakościowej, przeprowadzonej w formie badania Bulletin Board Discussion (asynchronicznej dyskusji grupowej w postaci dedykowanego forum dyskusyjnego).
Dołącz do dyskusji: Niewielu użytkowników Facebooka pamięta ostatnią polubioną markę