Niestandardowa akcja Metropolu dla Tele2
Od poniedziałku 11 września br. na łamach dziennika Metropol rozpoczęła się niestandardowa kampania firmy Tele2.
Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o wprowadzeniu oferty abonamentów telefonicznych, z których mogą korzystać również dotychczasowi abonenci TP SA.
Kampania potrwa dwa tygodnie i odbywa się we wszystkich 10 miastach, w których jest obecny dziennik Metropol. Tele2 rozpoczęło kampanię, wykorzystując format typu MetroWrap – zewnętrzne opakowanie gazety, a w następnych dniach codziennie pojawią się reklamy w formatach Junior Page oraz ogłoszenia całostronicowe. Działania promocyjne są wspierane poprzez obrandowanie kolporterów gazety. Każdy z ponad 400 kolporterów jest ubrany w koszulkę i czapeczkę Tele2, dodatkowo każdy z nich nosi plakaty reklamujące nowy produkt Tele2.
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa akcja Metropolu dla Tele2