„Nie kieruję się stresem” - Ford Focus promowany nad morzem
Pod hasłem „Nie kieruję się stresem” ruszyła kampania Forda Focusa, której głównym elementem jest cykl nadmorskich eventów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Ogilvy Action, Ogilvy PR, Eureka i Mindshare.
W ramach nadmorskiego cyklu promującego Ford Focus odbywają się eventy, podczas których w multimedialnej przyczepie emitowana jest interaktywna prezentacja tego samochodu. Goście mogą też wziąć udział w testach manewrowych auta i umówić się na jazdy próbne oraz wystartować w interaktywnym konkursie wiedzy o nowych technologiach. Dodatkowo osoby odwiedzające imprezę mogą poprzeć ideę „Nie kieruję się stresem”, umieszczając na swoim profilu na Facebooku zdjęcie z tym hasłem i naklejając na swoje samochody naklejki-magnesy zawierające pozytywne komunikaty do innych kierowców.
Cykl - rozpoczęty 8 lipca - obejmuje takie miejscowości nadmorskie jak Gdańsk, Jastarnia, Sopot, Jurata, Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Ustka, Mielno, Kołobrzeg, Międzyzdroje i Świnoujście. Projekt ma promować, że Ford Focus dzięki innowacyjnym technologiom zapewnia maksymalny komfort jazdy i redukuje stres kierowców, a także zachęcać kierujących odpowiednich zachowań na drodze.
Za koncept kreatywny kampanii i organizację cyklu imprez odpowiada agencja Ogilvy Action. Promocją kampanii w mediach zajmuje się agencja Eureka, działania w social mediach prowadzi dom mediowy Mindshare, a działania public relations realizuje agencja Ogilvy PR.
Dołącz do dyskusji: „Nie kieruję się stresem” - Ford Focus promowany nad morzem