Netflix dostępny w amerykańskich hotelach Marriott
Sieć hoteli Marriott ogłosiła, że jej goście będą mogli oglądać w swoich pokojach filmy i programy oferowane przez serwis Netflix. Do końca br. usługa ma objąć swym zasięgiem ponad sto lokalizacji w Stanach Zjednoczonych.
Porozumienie zawarte pomiędzy Netfliksem a Marriott International Inc. oznacza, że każdy gość w hotelach tej sieci będzie mógł w odbiorniku telewizyjnym umieszczonym w pokoju uruchomić swoje własne konto w serwisie lub założyć i opłacić nowe.
Oferta Marriotta jest ograniczona do obszaru Stanów Zjednoczonych. W komunikacie sieć podkreśla, że jest jedyną marką w branży, która oferuje obecnie dostęp do Netfliksa. Z usługi można skorzystać na razie w sześciu hotelach w USA, w następnych sześciu ma być ona dostępna w lecie br. Marriott zapowiada, że do końca br. Netflix będzie obecnych w telewizorach w stu hotelach, a w dwustu do końca roku 2016 r.
- Nasza współpraca z Netfliksem odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów - podkreśla w komunikacie Matthew Carroll, wiceprezes Marriotta. - Użytkownicy chcą mieć dostęp do coraz szerszego wyboru treści na różnych platformach w i różnych miejscach, a streaming wideo jest w forpoczcie ich preferencji.
Po zapowiedzi, że do końca 2016 r. Netflix będzie obecny z ofertą w dwustu krajach na świecie serwis kontynuuje swoją rynkową ekspansję. Ostatnio ogłosił wejście w październiku br. na rynek włoski, hiszpański i portugalski (więcej na ten temat). Platforma została także jedynym dystrybutorem nowego filmu „War Machine”, w którym główną rolę zagra Brad Pitt (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Netflix dostępny w amerykańskich hotelach Marriott