HiBrands z nowym projektem dla Nestle Pure Life
Agencja HiBrands stworzyła ideę programu #WeżŁyka i zaprojektowała opakowania linii produktowej wody Nestle Pure Life.
- W tym roku wprowadziliśmy do sprzedaży nowy wariant butelki Nestlé Pure Life dedykowany nastolatkom. 1L to intuicyjna pojemność - łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich butelek zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Litrowa butelka bez problemu zmieści się też w plecaku, czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu - mówi Dorota Bud-Gusaim, brand manager marki Nestlé Pure Life
By przekonać młodych ludzi do picia wody powstał projekt #WeżŁyka. - Postawiliśmy na autentyzm. Chcieliśmy stworzyć projekt, do którego łatwo będzie się młodym ludziom odnieść. Maraton serialowy, ulubiona gra na konsoli czy długi dzień w szkole odmierzany przybijaniem piątek, to kilka charakterystycznych okoliczności z życia młodzieży, gdy woda Nestlé Pure Life powinna im towarzyszyć. Uczyniliśmy je główną tematyką etykiet i objęliśmy całość kreatywną ideą #WeźŁyka. Oczywiście, forma graficzna oraz szczerość wyrazu były równie istotne. Projektowaliśmy z myślą o tym, by młodemu człowiekowi łatwiej było się odnieść do tego, co proponuje marka i poczuć się przez nią zauważonym - mówi Paweł Frej, general creative director w HiBrands
Projekt #WeźŁyka to najnowszy przykład działań Nestlé Pure Life na rzecz kształtowania zdrowych nawyków u młodych konsumentów. Zespół HiBrands stworzył jego ideę i zaprojektował opakowania linii produktowej.
Dołącz do dyskusji: HiBrands z nowym projektem dla Nestle Pure Life