„Nazywam się PGE Narodowy” w kampanii Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)
8 października PGE Polska Grupa Energetyczna zaczęła kampanię reklamową pod hasłem „Nazywam się PGE Narodowy” promującą obecną nazwę Stadionu Narodowego w Warszawie. Akcje przygotowały i realizują firmy marketingowe VML Poland i Zenith.
Celem kampanii, poza utrwaleniem oficjalnej nazwy stadionu PGE Narodowy, jest także zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej głównego sponsora obiektu, skojarzenia marki PGE ze stadionem, a także wsparcie wizerunku PGE jako marki zaangażowanej w wydarzenia sportowe i kulturalne odbywające się na stadionie.
Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym tego stadionu w połowie ub.r., umowę podpisano na pięć lat. W czerwcu br. na elewacji obiektu umieszczono napis PGE Narodowy.
Za kreację i realizację kampanii reklamowej odpowiada agencja VML Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Nazywam się PGE Narodowy” w kampanii Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)